Push. Play. Stop. Rewind.

Hej bloggen!
 
Jag har gått runt med full panik sen jag klev av mitt pass imorse kl 9.
Imorgon åker jag till Lanzarote och som alltid är jag ute i sista sekund!
Emelie & Ida är här just nu och har kontrollerat min packning (allt verkar vara med!)
så jag får lita på dom helt enkelt ;)
 
Ska hem till Valbo och sova hos pappa ikväll.
Vi åker kl 4 imorgon bitti och ska jag sova hemma kommer jag aldrig att komma upp,
om jag känner mig själv rätt ;)
Tänkte ha kvalitétstid med min kusin som jag inte träffat sen i julas så jag är lycklig!
(hon pluggar i Östersund. Helt värdelöst!)
 
 
 
Men jag kommer sakna sånt här..
(Nu ska jag pussa på dom innan jag måste ha avsked..)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0