you're gonna catch a cold from the ice inside your soul

Som kompensation för det föregångna inlägget måste jag höja stämningen lite.
 
Idag har varit en bra dag.
Startade dagen med Ida och ett Zumba-pass till och med :)
Har testat på det en gång tidigare i boulognern förra sommaren (offentligt!! vad tänkte jag med??)
och det var ju det värsta jag nånsin varit med om i princip! Jag hängde inte med för fem öre ens och då
har ändå jag hängt på gympa och aerobics i många år och är van med stegkombinationer och allt därtill.
Sa efter den upplevelsen att jag ALDRIG nånsin skulle testa det igen men det bröt jag idag.
Det var svårt men den här gången hade jag iallafall kul ;)
 
Ska aktivera mitt gympakort på måndag för nu jäklar ska jag sättas igång!
Åker utomlands för att fira pappa i slutet av Mars och då ska jag vara nöjd :)
 
Nu ska jag alldeles strax ta mig ner på stan för att möta upp Ida - igen!
Vi har setts nästan varje dag i tre veckor. Brukar sova hemma hos henne & bella väldigt ofta
så jag garanterar att jag mår bra då.
 
Idas morgonrock åker alltid på när jag är där och jag måste ha ljud omkring mig även när hon somnar så då snor jag hennes headset också ;)
( christina perri - jar of hearts är det jag lyssnar på hela tiden!)
 
Min fina pappa. Vad jag saknar att bo hemma just nu!!
Hittade detta hemma hos farfar igår och jag tycker nog att jag ser vissa likheter ;)
 
ÅÅÅH! Jenny & jag har inga likheter överhuvudtaget förutom hårfärgen.
Och rösten givetvis, fast det håller inte jag med om ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0