- when we collide, we come together. i'll take a bruise, I know you're worth it

7 Januari - redan.
Tyckte nyss det var nyårsafton. [Firade med fina vänner och hade det bra]
Tolvslaget resulterade till ett brännmärke tack vare Jonas cigarr på handen, men annars så!
 
Har varit bortskämd med ledighet över både jul och nyår och har hitills bara jobbat två pass för iår.
Men från och med imorgon drar det igång på allvar igen. Jobbar i princip hela veckan ut och det kommer nog att kännas ordentligt ;)
 
Helgen som varit har gett med sig blandade känslor gånger tusen.
I fredags for jag förbi hemma hos Jonas med nästan restrerade Funäsligan efter jobbet.
Killarna lurade med mig ut, fast när vi väl kom ut stack jag till Josefine och hennes jobbtjejer.
Snäll tjej sådär ja.. ;)
 
Skickade denna till Josefine, för man kunde ju tro att jag också var på tjejmys ;)
Killarna kan dom åh!
 
Lördagen spenderades först hemma hos Jonas igen med junior vm matchen. Fast jag halvsov mest igenom den. Därefter åkte vi hem till Tobbe och kollade på brynäsmatchen, då var man människa igen.
Mycket hockey på en och samma dag, det är man ju inte van vid!
 
Efter matchen åkte jag ut till Mårtsbo och hade födelsedagsfirande för Vero/avsked för Jonas (inte samma som på fredagen) i lördags och det var verkligen bra/kasst.
Jonas har bott i Norge i 4 år (hade jag kanske gjort idag om jag inte bangat ur?) och det är inte okej.
 
Mårtsbo.. I 7 timmar hade jag det såhär 95 % av tiden!
 
På söndagen hade jag avsked på riktigt och tog en promenad med Josefine på kvällen för att rensa tankarna.
Skulle behövt honom nu pga det som händer runt om mig. Jonas är alltid Jonas (interner förstår) men han har alltid bra råd till mig när jag är vilsen. Vilket jag är just nu.
 
 
_____________________
 
Idag hade jag dejt med Bella och vi skulle ta en promenad var det tänkt.
Men vi hamnade hemma hos Maria som bor här i närheten och var sällskap när Ida fixade naglarna.
Så kan det gå ;) Behövde tjejerna runt om mig idag. Som fan.
 
 
Fick detta på kvällssidan och det gjorde verkligen min dag.
Bella är nyinflyttad från Smögen och jag är så glad att hon hamnat här!
Nåt positivt med att Ida flyttade ner dit ;) (det var hemska jävla tider..)
 
 
________________________________
 
Nu måste jag sova. Godnatt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0