I'm only the monster, YOU made me

 
Varning för mycket text.
 
NU tyckte jag att jag kände att det var dags. Igen. Det går framåt.
Måste tänka tillbaka på förra veckan och vad jag gjorde då - har ju ingen dagsuppfattning längre.
Emelie skulle ha varit här, hon har alltid koll på vad jag har för mig. Iallafall förra veckan.
Kanske ska be henne ta över den här..? ;)
 
Tisdag/onsdag; Jobbade jouren och klev av mitt pass på morgonen och därefter hade jag tid hos min läkare. Det går framåt och jag känner mig bättre. Efteråt spenderade jag dagen med Emelie & Kristin, om jag minns rätt ;) 
(K är i vecka 32, snart kommer våran bebis!)
 
Torsdag; kvalitétslunch med mamma & jenny. Åkte till mina hemtrakter med Bella därefter för att ränna i timmar på köpis. Jag hade satt shoppingförbud på mig själv så jag var ju perfekt att ha med ;) "åh, vad fin! nu går vi!!".
Skulle kolla på matchen på kvällen men det klarade jag inte av. Självdog väl på soffan ändå misstänker jag? ;)
 
Fredag; Efter jobbet hade jag kvällsdejt med Emelie. Slutade med att vi hämtade upp Bella och åkte hem till Sofie & Johan mfl. för att spela sällskapsspel tills sent.
 
Bara för att upplysa så skulle vi gå vägen tillbaka också, och ja - bella & jag kunde det där ;)
 
Lördag; Skulle fira Emelie som fyllt 24 (fortfarande 23 om ni frågar henne dock). Istället för att ta världens längsta och slappaste sovmorgon följde jag med fröken ner på stan - mitt på dan. Imponerad själv faktiskt, för annars brukar sånt enbart ske på nattetid ;) (hoppas verkligen ingen får för sig att jag är nån ligist nu bara?).
 
Efteråt tog jag en promenad hem till Sofie som inte alls var en sån himla pigg tjej ;) Och att vara med nån som inte är särskilt pigg smittar ju av sig.
 
 
Perfekt! Somnade till jag också, och jag sover aldrig mitt på dagarna annars!
Som alltid gick jag hem så sent som det bara gick så jag fick syssla med allt samtidigt i princip.
Det slår aldrig fel. Nån som vill ta sig an mig och säga åt mig när och vad jag ska göra??
Piggade på mig, det blev tjejkväll, och jag hade så himla kul ;)
 
Jag hoppas att du förstår hur glad du gör mig!
 
Söndag; Ångrade mig så inåt helvete att jag hade haft så himla kul.....
Det enda som fick mig att må lite bättre var att jag inte var Bella som varit på köpisfesten igår OCH som skulle jobba ;)
 
Min fina Ida, som anlänt från Spanien på lördag kväll brun och ASsnygg, tog hem mig till Forsby och pysslade om mig hela dygnet. Jag var vaken när vi byggde våran snösoffa i solen men annars var jag sovandes i princip hela dagen ;) Måste ha varit ett underbart sällskap.. Helger är inte alltid att leka med!
 
Min miss universum. Vägrar lägga upp en bild på hur jag såg ut jämte henne.. ;) 
Vi förflyttade faktiskt snösoffan upp till toppen då vi märkte att vi satt i skuggan...
 
____________
_______________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0