I will clean your fucking mess, and leave no trace of evidence

Godkväll!
Tänkte slå på stort när det ändå är tisdag, plus att det har gått rätt lång tid sen sist ;)
 
Jag mår bra. Jag håller mig sysselsatt för att inte tänka och älta.
Det kanske är ett sätt att fortsätta att skjuta bort saker men jag tar ut tankarna när jag tränar och än
så länge känns det bra! Går mestadels runt med träningsvärk nuförtiden och fastän jag klagar så är det ju den bästa värken man kan ha.. jag försöker intala mig det iallafall ;)
 
______________
 
 
Idag har jag spenderat dagen i Valbo med Emelie & lilla Cajsa
- promenad & bebismys, passade mig perfekt!
När jag ändå var i krokarna passade jag på att träffa Sofie som jag inte sett på evigheter!
Stressade hem för att sedan gå hem till Emelie en stund innan jag skulle iväg och träna med Josefine!
(märks det att jag är sällskapssjuk eller..?)
 
Nu är jag rätt trött tjej och borde sova för Ida har kommit på den brilijanta idéen om att gå till jobbet imorgon.
(tar kanske 1,5 timme från mig)
Lätt på! Inte ens två månader kvar nu..
 
Bevisar gång på gång vilken skicklig fotograf jag är.
 
Nåt som alltid kommer vara ett mysterium för mig är hur Sofies häst kan kallas lillen..!?
 
 
_____________________________
 
 
 
 
Vet ni vad jag kan ställa till med på tre sekunder?
Jag höll på med telefon, kollade bort nån sekund, och när jag väl "återvänder" så har jag ändrat
från google till yahoo! och ställt in språket på tyska!
HUR LYCKAS MAN!?
 
Finns det nån vänlig själ som kan hjälpa mig att ändra tillbaka till google eller? ;)
Annars får jag vända mig till nån telefonförsäljare... Igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0