- if I lose myself tonight it will be by your side, if I lose myself tonight it will be you and I

Hej bloggen.
Jag är verkligen sämst på det här men jag återkommer alltid, nångång ;)
 
Det senaste inlägget var från förra lördagen då vi skulle fira Bella, och det gjorde vi.
Härliga tjejer, hög ljudnivå och glas överallt.
Hon hade två vänner här över helgen från göteborg och karlstad så snart ska vi väl dra iväg också!
 
När jag och Bella kom hit på söndag kväll så bestämde vi oss för att
"är det för hemskt så slår vi igen dörren och tar det imorgon! okej? DEAL!"
Men det enda som var att ta itu med var glas. Självklart hade Krille hämtat diskmaskinen på lördagen
trots alla mina försök till att få ha den tills söndagen - men det gick inte hela vägen det eller.
Jag vart iallafall påmind om hur det var att vara utan en.. Kan inte påstå att jag saknat det ;)
 
Veckan har rullat på med jobb, sällskap, träning och hockey.
Var på matchen i tisdags och det var ju måttligt fantastiskt. Jag & bella som är så glada att Wännström är tillbaka, och så vart det sånt fiasko på min "premiär" av killen på hemmaplan igen..
 
 
 
Jobbade ons-tors, och "firade "alla hjärtans dag med träning, solning & mys med Ida.
Jag solar egentligen aldrig (men Ida åkte till spanien i lördags och då kände man ju sig tvungen).
Jag tycker inte alls om det och blir bara rastlös och har bara full koll på hur många minuter det är kvar. 
Försökte föra en konversation med Ida för att roa mig med nånting men en fläkt drog igång och hon påstår att hon somnade.. ;)
 
Jobbade hela helgen och klev av mitt sista pass på söndag em. Åkte hem till pappa direkt för att
prata om 29 mars - då åker vi till Lanzarote och herregud vad jag längtar!
 
Att slippa det här. Jag är så less. Drivan är till och med högre än mig!
 
Avslutade min helg med Bella. Vi ska till Sandviken om ett par helger och Bella har aldrig varit där, och det skulle jag ändra på. Vände mig till William för han borde ha koll på vad jag bör visa för fröken eftersom han flyttade dit istället för Gävle!
 
 
Var nog tur att det var jag som var guide, jag är ju inte SÅ negativ till sandviken..;)
Vet inte om jag fick henne såld dock, men jag ger mig inte!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

<3

2013-02-25 @ 22:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0