- I see you, cause you won't get out of my way

- antar att jag måste säga detta till mina interner som vet hur bekväm jag kan vara -
När jag vaknade imorse så var trött bara förnamnet på det jag var.
Ska jag vara ärlig så var min första tanke att jag inte alls skulle orka gå men det gick som planerat.
Ida kan motivera mig till vad som helst tror jag!? Det trodde jag aldrig 07,30.. ;)
 
Fast vi var inte lika hurtiga hem. Bella hämtade oss och sen har vi myst på soffan hemma hos mig hela kvällen.
Kände att jag kunde göra det utan dåligt samvete ;)
 
 
 
 
 
 
 
____________________________
 
 
 
 
Och på tal om Bella
 
Ibland stöter man på människor som man bara tycker om på en gång,
som man klickar med direkt och som det känns som att man alltid har känt.
Bella är en sån människa för mig. Jag fastnade direkt.
 
 
Min fina tjej fyllde 21 i måndags. ( det är jag också nuförtiden, just sayin'
Vi firade henne då men det ska göras ordentligt till helgen.
Har jobbat två helger i rad så den här helgen är så efterlängtad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0