I think we'll never change and our hearts will always separate

Gissa vem som åkt på halsfluss - igen!? Jag finner inga ord att förklara hur less jag är.
(förlåt för att jag klagar men jag får faktiskt göra det nu)
 
Ringde HC i tisdags efter att jag slutat jobbet men "det är virus. Vila och ta alvedon så blir det bättre".
Fast det blev ju inte riktigt det. Ringde igen imorse och det var nog min aggressioner som gjorde att jag ens orkade prata. Fick en tid direkt och fick flänga mellan läkaren och lab. Och att hamna där inne när man misstänker halsfluss.. Man vänjer sig aldrig och jag blir som ett barn och vägrar öppna munnen i princip.
Kör återigen på en antibiotika-kur i 10 dagar och håller tummarna på att jag får operera bort mina halsmandlar nu.
(Min läkare skickade en remiss idag - TACK OCH LOV! försök nummer två.)
 
 
 
Receptionisten kom ut med detta.
Jenny kallar mig stammis. Och ja, det kan jag nog också göra nu.
 
 
JAG VILL HA TILLBAKA FREDAGEN. DÅ MÅDDE JAG BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0