dark is the way, light is a place

Jag har varit hemma i snart tre veckor men jag behövde lite tid att komma tillbaka ;)
 
__________________
 
Jag hade det verkligen jättebra! Lanzarote var fantastiskt.
Mellan 25-30 grader och sol varje dag - då hade jag inget att klaga på ;)
Förutom dom två sista dagarna då det blåste som attans men inte fick det bort mig från solstolen eller..
Att få komma bort från vardagen och ersätta den med min familj, sol, bad och (sangria!!) var verkligen behövligt :)
 
 
Jag har alltid sagt att jag pratar bra engelska när jag är utomlands, för då måste jag ju.
Ni ska se när någon haffar mig här hemma och frågar om vägen, stackars människor..
Men nu så tror jag att jag faktiskt tappat allt. Jenny klagade till och med på mig och då är det faktiskt långt ifrån godkänt!
Måste åka utomlands oftare - det måste lösa problemet!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0