two different voices coming out of your mouth, while I'm too cold to care and too sick to shout,

Oj, pga senaste inlägget kanske man kan få för sig att jag försvunnit efter Peace (eller G-A, eller bollnäs).
Inte ett livstecken, men jag finns fortfarande, utan några som helst men efter mina upptåg :)
 
Jag har sagt detta TUSEN gånger men jag ska skärpa mig.
Detta ska bli min grej. På nåt sätt så. Då blir mamma glad, och du också.?
 
Känns som att jag haft världens längsta dag - IDAG.
Jag har fått höra det flera gånger men jag lyssnar ju inte. Men nu har jag insett det själv.
NOTE TO SELF; När jag är ledig ska jag INTE, aldrig nånsin, boka tvätt-tiden från kl 07!
Tror jag inte behöver lägga till en förklaring varför..
 
Har varit trött tjej genom HELA dagen.
Nu återuppstår jag och bara klagar, men det får jag faktiskt göra. Det är ju måndag!
 
Förutom min kanon-idé att tvätta imorse har jag hunnit roa mig med soffan, träffa Sussie
samt en lång kvällspromenad med Josefine. Det behövdes!
Och nu ska jag hoppa in i duschen och sen kolla på awkward tills jag somnar.
Jag känner ju mig själv och vet att jag inte kommer se klart ett enda avsnitt, men äh ;)
 
Godnatt!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0