when your soul embarks, I'll follow you into the dark

Sist skulle jag åka till min fina Emelie i Motala, och jag hade det bra.
Det enda jag har att klaga på är; VARFÖR FINNS HON INTE NÄRMARE!?
 
Fyra dagar fyllda med glädje.
För att göra det kort;
Linköping, guidad tur runt HELA motala (kände inte alls igen mig..), middag med hennes vänner,
vin, skratt, galen natt på hennes gamla jobb, slut som artister,
3-rätters inkl övernattning (i svit - vad hon skämde bort mig!) på hennes jobb på Aspa Herrgård,
hemfärd i tårar.
 
 
Jag blir helt känslosam nu. Det är värdelöst att hon bor så långt bort.
Jag hade det så bra och det kändes som att det var senast igår vi sa hejdå i Sälen.
Vad jag vet, är det precis så det ska vara. Hon kommer få dras med mig, hon.
Måste ses snart igen, HELT KLART.
Hon måste komma hit, NI måste få träffa denna underbara varelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0