You tell me the laughter's come and gone but I'm okay with that.

Måndag. Igen. Veckorna går så fort och jag hänger knappt med överhuvudtaget.
Jag är ledig nästan hela veckan förutom ett 24-timmars pass torsdag - fredag.
Lite bortskämd sådär ja, men det förtjänar jag nog ;)    
 
Tog en lång "sovmorgon" men när Sofie ringde mig vid 11-tiden och jag räknade mina timmar på soffan
så fick jag ångest och flög upp. Bokstavligen!
Bökade här hemma för att sedan åka hem till Nathalie, och hjälpa henne & Sofie med att städa och dona
inför morgondagen. Jag ska vara barnvakt åt Wilma medans mäklaren och fotografen kommer så jag är nöjd tjej ;)
 
Därefter direkt hem till Jenny & Pär på sen middag. Perfekt!
Nu ska jag varva ner med blåbärste och försöka bli trött.
Godnatt
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0