who is gonna save you when I'm gone, and who will watch over you when I'm gone?

Om jag ska vara ärlig så måste jag säga att jag kan vara en otroligt paranoid människa,
när det kommer till att skrämma upp sig själv.
Jag ska inte avslöja vad jag kan få för mig när jag går ensam ute tex - när det är mörkt,
men det är inga dåliga grejer iallafall.. Ni ska vara glada att jag kan vara ute ;)
 
Och i samband med halloween (antar jag) så är det nån DUM som gjort detta verk.
Jag jobbade hela helgen, och hade jag inte sett detta på lördag morgon, utan gjort det
på kvällen när jag kom hem så vet jag inte om jag blivit människa igen. Ärligt talat.
 
Jag vågade inte ta ett steg närmare. Men man ser det BRA från min parkering.
Tvingade Krille att kolla vad det var för nåt och tydligen var det ett par byxor som hängde där.
MEN VEM GÖR SÅDÄR!?
hängande hundgosdjur utanför min balkong, hängande "kropp" vid min parkering
- bör jag flytta eller!!?
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0