to rise and break away, above the fading line, way beyond the ties that bind

Godkväll.
Jag tänkte chockera med att göra en uppdatering, passar bra på tisdagar har jag hört ;)
Har precis kommit hem och varvat ner efter en BRA ledig dag, med en massa fläng.
 
Började med möte på jobbet med min fina Ida, därefter tillbaka till stan för att möta upp Emelie,
en sväng till valbo och mamma <3 för att hämta en betydligt mindre resväska än den jag lånat av Jenny.
Var i Falun på peace-reunion för två helger sedan och då fick jag lika mycket klagomål på den väskan som min packning till peace fick.. ;) Jag kan inte det där, trots att det borde vara min grej pga skilda föräldrar?
Ska på kryssning med mina fina kollegor på torsdag - därav anledningen. SOM JAG LÄNGTAR!
 
Efteråt hälsade jag på Linn & Johan, som jag inte träffat på LÄNGE. kanske för att dom varit i Spanien..?
Vi kollade på hipp hipp och dom skämde bort mig med chailatte - perfekt kombination.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0