they say it's what you make. I say it's up to faith

Slutade mitt dygnspass klockan 9 imorse och klev direkt ut till verkligheten - i snöblaskovädret.
Jag antar att det är dags att vänja sig vid det.
Har spenderat dagen tillsammans med jenny & farfar :) Välbehövligt gånger tusen.
 
Och givetvis kom jag på att jag skulle besikta bilen av en slump.
Jag skriver inte upp viktiga saker längre för att jag tycker själv att jag har sån koll på allt..
Och jag bör nog ändra taktik, snarast. För då kom ju nästa grej - vart ska jag göra det?
Jag ringde förra veckan men det var bara för att jag visste att jag hade en tid men inte när..
Det finns två bilprovningar här i stan så hur skulle jag veta? ;) Ett samtal och jag hade full koll.
 
Väl på plats frågade besiktningskillen om jag ville dricka kaffe eller vara med och jag är ju ingen kaffemänniska
så jag vart nästan som hans praktikant. Han visade vad man kollar, hur man gör - alltihopa!
Och jag var med överallt! brevid, under och i. Skulle lätt kunna börja jobba med det där imorgon ;)
Till min stora lycka gick pärlan igenom!
Det var två saker som jag behövde fixa men han sa att "det där fixar ju du".
Givetvis, men kanske inte riktigt jag.. ;)
 
Efteråt har jag tagit igen tid med christoffer och därefter emelie.
Det var på tiden. Bra dag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0