I come alive, when I'm falling down. I let myself go, til' I hit the ground

Ni kan pusta ut. Jag klarade ett dygn på Östersjön med mina kollegor ;)
Kom tillbaka till verkligheten på fredag kväll men det har varit full fart sen dess..
Förutom lördag fm. Shame on me.
 
Det blev ett dygn fullt med skratt och galenskap.
Jag klev av mitt dygnspass kl 09.00 och åkte direkt hem och packade.
Bussen avgick 11,40 - när båten går 18.00!? Inte klokt.
Var orolig att jag skulle vara död tjej på kvällen då jag klev upp strax efter 06 och inte skulle kunna hinna vila nånting emellan. MEN i detta sällskap så vart inte ens JAG trött!!
(ni som känner mig vet ju annars hur jag fungerar..)
 
Båten avgick, och då fick man inte gå till hytten pga städning så vi slog oss ned där ALLA andra resernärerna var;
på "dansbandsbaren". Yey. ni hör ju bara på namnet vad festligt det låter.. ;)
Därefter blev det middag, sen shopping.
Jag & Åza var där i kanske 40 minuter, resten i 2 timmar!
 
Vi möttes upp efteråt allihopa, och det blev fler drinkar, och dansgolv.
- jag skrattade så tårarna sprutade, trots onda fötter!
Jag fick äran att dela hytt med min Lilian. Vi låg i sängarna för sent.
 
Dagen efter har jag aldrig varit så förbannad på min telefon!!
Vaknade av alarm klockan 6 (bra anna, bra!) och 9.
Vi hade frukostdejt med dom andra runt halv 10 (hade jag fått för mig) och vi kämpade oss upp i sista sekunden.
Det stängde ju klockan 10.
Väl på plats är det ju hur lugnt som helst, och klockan blev 10 men restaurangen är fortfarande fullsatt.
 
- Måste vi inte gå nu? Klockan är ju 10.
- Anna, klockan är snart 9.
- VA!?
 
Då har min & lilians telefoner ställts om till finländsk tid MEN det var svensk tid som gällde på båten.
UNDERBART! Vi hade kunnat sovit en HEL timme till..
Som plåster på såren (kunde inte somna) så hade vi tid på Aqua Spa satt jag blev nöjd ändå ;)
 
På land igen vid 16, alla somnade under bussresan hem förutom jag & Sanna.
Där bevisade jag för mig själv att jag fortfarande är ung ;)
(Ytterliggare bevis då Ida & Gabriella kom hit senare på kvällen för vinmys)
 
Med andra ord; hade ett fantastisk dygn!
På det dygnet hade jag tagit två bilder
(plus sovbilderna på mina kollegor på hemvägen!)
 
Denna hade jag skickat till Emelie, tydligen.
 
Och denna förstod jag nog inte? Är det nån som gör - upplys mig tack!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0