don't blame me, it's not my fault. don't blame me, I'm not the one.

Har det redan gått en vecka..?
 
Quiz-kväll & biljard (fast jag INTE kan) tills sent med Micaela på tisdagen.
Firade försenad farsdag på onsdagen <3
Jobb tors - fre.
Lunchdejt med Emelie & Kristin på fredagen och soffhäng hos Niclas & Nathalie på kvällen.
Sons of A maraton hela lördagen i princip, middag hos pappa med kusinfamiljen, tjejkväll hos Emelie.
Fortsatte mitt maraton på söndagen tills jag kunde pallra mig till Jossan & Manny. Trött tjej.
 
Ja, det har gått en vecka! Tiden går fort när man har roligt har jag hört ;)
 
______________________
___________________________
________________________________
 
 
Åh. Jenny kommer förbi på blåbärste-mys vilken sekund som helst. Fin start på dagen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0