- the way she walks, the way she talks, we all know the girl is halfway dead

Jag borde nog ändra mitt bloggkoncept och enbart skriva om sjukdomar tror jag.
Det känns iallafall mer som "min grej" - om jag får vara gnällig tjej!?

Nu har jag åkt på influensan - är jag rädd!
Vaknade sjöblöt natten mellan fre/lör och mådde allt annat än bra.
Hade 39,7 graders feber. JAG ÄR SÅ NÖJD!

Jag antar att jag inte tog det tillräckligt lugnt. Eller så har jag en hemsk otur?
När jag är fri från detta ska jag vara frisk och kry HELA året.
Nu räcker det.

Mina sjukdagar innebär följande;
citron-te med ingefära och pressad citron - så mycket jag bara kan!
avsnitt efter avsnitt av sons of anarchy
bada - för det kan ju kanske pigga på mig lite

Den enda spänningen i min vardag är när hunden hoppar upp i sängen - AV SIG SJÄLV!
(man måste säga varsegod till henne innan hon gör nånting - så ni kan ju tänka er..)















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0