You're wearing me out, just wearing me out, but I'm wearing you down

Godkväll!

Har jobbat 8-20 idag så jag är trött tjej nu.
Eftersom jag känner av halsen (börjar bli förkyld?) borde jag ha åkt hem direkt och kurerat mig på soffan
men jag har svårt för sånt där, fast INTE om jag är jättedålig givetvis.
Plockade upp Emelie för att hälsa på Josefine, och fick en stunds tjejmys. Lätt värt!

Ledig imorgon och tänkte ta sovmorgon men målarna ska vara här och kommer väl ringa på
07.00 imorgon så sovmorgonen kan jag glömma (denna gång ska jag vara beredd!)
Dom skulle varit här samma tid imorse också men bara för att jag skulle iväg hann jag inte på dom,
men när jag är ledig LOVAR jag att dom är här prick klockan 7.

Nu ska jag ta min mötleykopp med vaniljte (kanonmatchning, eller hur!?)
och sätta mig på balkongen och ringa Emelie. Godnatt!




Sonisphere 2010, sist vi beskådade våra mötleykillar.
Jag ångrar att vi inte drog till sweden rock iår jossan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0