Remember me? I made you, dressed and trained you.

Igår var det en vecka sedan vi flyttade in i våran lägenhet uppe på söder
- och jag (vi) trivs SÅ bra :)

Vi bor i en tvåa på 67 så här kan jag komma undan lätt ;)
Egentligen är vi kanske en dålig kombination för jag är jobbigt jäkla envis när den sidan kommer till,
och så har jag hittat på Kristoffer som är ÄNNU värre! (JA, var tveksam jag med men det ÄR möjligt!)
Men nu har det gått en vecka, vi är fortfarande kvar, så jag tror det blir bra ;)

Det bästa är att Kristoffer på eget bevåg bestämt att "tar du hand om tvätten så städar jag"
- DEAL! Inget snack om den saken. Det kan vara det smartaste draget jag gjort än så länge.

Men att komma i ordning.. Herregud! :) Och nu ska fönstren målas på onsdag så det är ingen idé med
gardiner ect. Och jag som är van med att kunna springa runt precis hur jag vill.
Nu har jag grannar överallt men jag får försöka koppla bort det.
Igår hade jag faktiskt premiär i morgonrocken på balkongen så jag gör framsteg ;)

Fast jag blev lite oroad över det första jag såg där ute. Är det vad grannarna tänkt göra med mig.?
Har haft besök här varje dag och stackrarna runt om vet väl inte om det är två eller sju som bor här.
Dom kanske redan har ledsnat..? BEDÖM BILDEN SJÄLVA!



Budskapet är inte att leka med, känner jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0