"Känslan när man hör nyckeln vridas om och man vet att det INTE är sambon"

Jag skäms så otroligt mycket just nu.

Ledig dag som innebär; soffan och halvsovade framför tvn (det är ju det bästa som finns)
Vaknar till av att det ringer på dörren, och det ringer igen. Och igen.
Jag får panik för jag ligger i bara täcket! "jag kommer!" 
Rusar in i sovrummet, slänger på mig morgonrocken och i den sekunden hör jag att nyckeln vrids om,
och in kommer hyresvärden och en målarkille!

UNDERBART. Efter en vecka visar jag mig utan kläder. Bra jobbat, Anna!

Har legat på soffan (bytte dock om såklart) och hållt vääldigt låg profil sen dess.
Jag vill ringa Josefine, och prata om incidenten, hon är den enda som förstår.
Men det kan jag inte. Hååååh..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0