what doesn't kill you MAKES you stronger

Goddag!
Ännu en ledig dag. Vaknade av mig själv halv 8!
Förvånad men imponerad ;)


Fast bara för att jag vaknade tidigt betyder det inte att jag gick upp och fångade dagen.. ;)
Jag har alltid sagt att det bara är gamla som börjar kolla från svt1 när man zappar på tvn
(börjar själv från 3;an) - det är ju aldrig nåt bra på dom undre kanalerna ändå. 
Men det får jag äta upp nu. Igår/imorse var jag t.om in på SVTPLAY och kollade på ÄKTA MÄNNISKOR!
Hade hört av min kära moster igår att det verkade SÅ bra och det gör det.
Somnade givetvis till första avsnittet igår men det tog jag igen imorse ;)


Följde med Sofie till stallet en stund och nu ska jag stax iväg på ett gympa-pass!
Jag som alltid klagar på träningsvärk kan tala om att den känns efter igår.
Men jag får härda helt enkelt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0