onsdag

Varje gång jag loggar in här får jag ångest.
Jag glömmer helt enkelt bort att min blogg faktiskt finns.
Har sagt det tusen gånger men jag ska verkligen göra mitt bästa nu :)
( Och då blir min favoritläsare (min kära mamma) jätteglad kan jag tänka mig )

Har hunnit med en hel del idag!
Gick upp tidigt för att åka till lillasyster i stan så hon fick hjälpa mig att beställa mina kurs-böcker.
Börjar på högskolan i februari och det ska bli jättekul!
Beroendelära och vård och omsorg av personer med psykisk sjukdom och psykisk funktionsnedsättning är kurserna som står på schemat! Och det känns bra :)

Därefter plockade jag upp Niklas och tog en runda på stan.
Jag är inne i en te-period så efteråt hade vi temys hemma hos honom! :)
Och nu är jag hemma hos min kära pappa, och min Josefine var förbi här en stund så nu kan jag äntligen sova.
Eller - först ska jag kolla på SKENET BEDRAR! den som missat det har verkligen missat nåt!
Ja, jag är pensionär. JAG VET! ;)




Bara av att kolla på bilden så ser man ju hur bra det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0