firande gånger två

När någon fyller år (eller som julafton) säger jag samma sak, varje år;
"nästa år ska jag vara ute i god tid så jag slipper presentpaniken".
Lär jag mig nångång? Nej.. ;) Det är samma visa varje gång.
Av någon konstig anledning hade jag flyt igår. Tog Sofie med mig och vi var klara på 30 minuter. (!!!?)
Det var till Kristoffer och svärmor Kicki - och det är ju INTE det lättaste.

Igår kväll firade vi fina svärmor :)
Vi lagade mat tillsammans och hade det jättemysigt!
Och med vi menar jag såklart Kristoffer. Han klagar alltid på mina tekniker i köket och tar över -
och jag bara flyttar mig snällt åt sidan ;) Men salladen, den fick jag hjälpa till med.

Idag fyller Kristoffer - och det firar han med att åka skoter (min allra största konkurrent!) ;)
Han lämnade mig tidigt imorse med världens träningsvärk. Jag hade gympapremiär igår - AJAJ IDAG!!
När jag väl orkade ta mig upp fixade jag & Linn med presenterna. Tror han blir väldigt glad kille.
Och ikväll är vi inbjudna hem till Nicke & Nathalie på middag :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0