The dollar decides how far you can go with her

Jag fick order av min läkare att ta det lugnt.
Jag hade själv bestämt att "idag blir jag sängliggande HELA dagen".
Men jag har ju ingen som helst självdisciplin på mig, plus att jag är lite bättre idag.

Jag skulle ha jobbat idag - men jag är ju en levande smitta.
Krille & co är nånstans runt Alfta-trakten och kollar på skotercross em,
Familjen är i stugan, och jag är HELT ensam.
Jenny & Pär var här en liten stund och jag var på dom som en hund som varit ensam i timmar..
Dom här halsmandlarna ska bort! Det här händer för ofta.

Och hur gick det med sängliggandet..? Inte riktigt som planerat.
Jag har tvättat, rensat garderoben, städat och dunkat bandit i högtalarna. (duktig tjej!)
Dom som känner mig kommer undra "frivilligt!?"
Under kan ske när man är uttråkad ;)





Denna kändes så himla passande att lyssna på nu när jag är hemmafru!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0