some days I don't know if I am wrong or right

Det här var så otippat att jag bara måste dela med mig av det.
 
Vissa dagar känner jag mig inte riktigt på topp, bara sådär. Idag var en sån dag.
Hade bestämt med syrran och våran kusin att ta en runda på köpis idag, hur jag nu kunde gå med på det..
 
I vilket fall. Jenny kom hit och precis när vi ska gå så möter vi brevbäraren som ger mig en hög med massa reklam, och emellan så ligger det ett kuvert. Handskrivet. Kände inte igen stilen så jag rev upp det på tre sekunder.
Sen blev jag stum. Detta gjorde min dag så jävla mycket!
 
 
Jag finner inga ord. Jag är fortfarande rörd och väldigt chockad.
TACK SÅ HIMLA MYCKET!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0