I bare my skin and I count my sins, and I close my eyes and I take it in.

Godmorgon!
Jag vaknade tidigt och det beror givetvis på att jag kunde sova betydligt längre än såhär idag.
Ni vet, när man kan ta sovmorgon innan jobb.
Borde gå ut och kolla om jag kommer behöva skotta fram min bil men det får vänta ett tag..
Just nu är det -4 och känner jag mig rätt kommer jag avvakta med att gå ut ett tag till ;)
 
Snön vräkte ner igår och jag var inte lycklig.
Är det för mycket begärt att snön kan vräka ner hur mycket som helst när jag sover och ïngenting när jag är igång?
 
 
 
 
Spenderade gårkvällen hemma hos mamma <3 
Och min björnliknande älskling.
 
 
 
_____________
____________________
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0