SKÄRPNING!

Det ska bli det. Men det är svårt när så mycket händer just nu.
Jag ska försöka ändå :)

Det är lustigt, att riktningarna kan förändras åt helt olika håll än vad som var tänkt från början.
Jag hade bokat högskoleprovet och skulle söka sjuksköterskeprogrammet. Det var min plan.
Jag skulle även på intervju i Kungsberget. Visst, det är nog inte ens i närheten av mitt Sälenliv, men ändå.
Att ha många bollar i luften är min grej. Så lägg till ännu en intervju.


För några dagar sedan hade jag belutsångest. Och idag sitter jag med ett heltidsjobb.
Ska söka sjuksköterskeprogrammet ändå (bara för att se, lägger det på hyllan ett tag. Nån gång ska jag!)
Tackade nej till intervjun för Kungsberget.


Och jag är SÅ glad. Nu vet jag hur det kommer bli :)
Ska dit på måndag eller tisdag och skriva på papper och bestämma när jag ska börja.
Jag tror detta kommer bli kanon. Det känns så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0