onsdag vs torsdag

Igår var en bra dag!
Lunch och heldag med Niklas, var på ett grymt jympa-pass på em med mamma & moster och avslutade med kvällsmys med Krille.

Idag (så fort vi klara) ska jag & linn hem till Emelie & Klara :)
På em blir det ett dans fuego-pass, som är lite zumbainspirerat har jag för mig? Det är premiär för mig.
Provade på ett zumbapass i somras och jag var INGEN naturbegåvning.
Jag kan skatta mig lycklig för att det inte finns speglar i jympasalen ;)




Efter passet blir det avskedsvinkväll med fina Micaela.
Fann varandra på jobbet och på måndag ska hon åka till Australien på obestämd framtid.
Jättekul för henne, jättetråkigt för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0