ULLARED

Efter ca 8 timmars bilresa var vi äntligen framme på älskade Gekås Ullared!
[ Vi gick shopping-galna-rundor både i måndags och tisdags ]
Mamma hade ordnat boende lite utanför Ullared på en hästgård i en liten, liten stuga.
Jag trodde att det var ett skämt när vi kom fram för det såg ut som ett litet, gammalt ruckel.
Men det var bara på utsidan - den var jättemysig därinne :)

Totalt fick jag med mig hem 87 varor - och jag lovar att det bara är nödvändiga grejer.. ;)
Det blev bla. kläder, jackor, väska, hudprodukter, skivor, filmer, spikmatta, böcker ect ect.
Jag är jättenöjd och skulle kunna åka tillbaks redan idag!

Jag fick även beskåda Boris (VD'n) och Ola-Conny! Tyvärr såg jag inte skymten av Morgan.
Men vi åkte även förbi Comic-land. Det fick duga bra ändå ;) Plus alla mina fynd!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0