FOR THE FIRST TIME

Godmorgon!
Jag är uppe (och konstigt nog pigg) efter knappt 5 timmars sömn.
Det var middag och lamp-sättning hos Sofie igår och senare på kvällen åkte jag hem till Malin
och hennes små, söta pojkar :)
Hennes mamma & lillebror var också där, vilket var jättekul för det var så längesen sist!
Och efter allt surr & mys så kom jag hem lagom till klockan fyra.. ;)

Nu är vi uppe tidigt för att vi ska till Rättvik.
Jag har aldrig varit på rättviksmarknaden tidigare så jag ska på premiär, kan man säga :)
Vi ska sova kvar i Nathalies & Nickes husvagn också - HUR MYSIGT??
Jag minns när vi var på husvagnsemester när jag var liten..
Och jag tror att jag är stort fan fortfarande ;)


_____________
_______________



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0