PREMIÄR

Jag vaknade upp igår imorse och mådde helvete - vilket nog var magsjuka!
Jag har aldrig nånsin
varit magsjuk. Har trott att jag varit som immun mot det
då jag aldrig blivit drabbad. Men efter att ha "spottat" några ggr så var det bra.

Det var självklart att jag skulle åka på det samma morgon som jag skulle på intro.
Är inte ett dugg förvånad, för det sista jag haft dom senaste månaderna är tur.
Dom mest konstiga grejerna händer och så åker jag på detta nu.
ÄR DET NÅN SOM HÅLLER PÅ MED VOODOO PÅ MIG ELLER!!?



Skulle på kurs i omfale idag men det var jag såklart tvungen att hoppa över.
Jag ska vila mig igenom denna dag så jag förmodligen kan jobba imorgon :)
Det borde jag kunna, då jag mått bra i över 25 timmar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0