TILLBAKA EFTER SJUKDOM?

I Torsdags var det några stycken som åkt på magsjuka (trodde vi).
Jag skulle jobba 12-timmars pass men kände efter några timmar att jag inte mådde riktigt hundra.
Kristoffer skulle kommit upp för jag var ledig fredag & lördag men det blev
jag som flydde fältet och åkte hem istället! (för att kanske slippa, och framför allt för att K skulle)

Hela helgen har jag blivit ompysslad av världens bästa kille <3
Gjorde inte så mycket mer än att ligga på soffan, kolla film och hälsa på hos mami :)
OCH DET VAR SÅ SKÖNT, OCH BEHÖVLIGT!
Jag utvecklade tackochlov inte mitt tillstånd mer än att jag var TRÖTT och mådde lite konstigt.
Mådde bättre och var piggare på lördagen och skulle jobbat i söndags men jag tog en dag
hemma extra för säkerhets skull.

Nu är jag tillbaka på branta! Kom iväg vid halv 10 imorse och skulle jobba kl 14 - 23 (hann faktiskt)
Det är jobbigt att slita sig från älskling, lika varje gång!
Men jag får träffa honom snart - och familjen med som kommer upp i slutet av månaden!
Kan tala om att jag längtar jättemycket redan <3

____________
________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0