TELEFONJÄVEL

Jag & Jess har husets varmaste rum - och då menar jag verkligen varmaste!!
Man vaknar t.om till av att det är sån värme.

Vi beslöt oss för att sänka värmen två hack på elementet igår och när jag
vaknade imorse var det INTE ett dugg varmt. Jag frös!
Det finns tydligen inget mellanting - det är antingen varmt eller kallt.
Ännu ett klagomål på detta hus! :P

Och för att fortsätta på klagotemat..
Mitt telefonminne har tydligen varit fullt fast jag inte har ett smack på telefonen.
Jag hade raderat allt som gick och ändå stod det att "telefonminnet är fullt".
Ringde HTC-kundtjänst igår och orkade inte vänta i kön efter 34 minuter.
Gjorde ett försök idag och då svarade dom minsann på en gång.
Jag förklarade problemet och HTC-killen tyckte att jag skulle återställa hela telefonen... SUCK!

Har nästan inte ett enda nummer kvar - så det får ni gärna skicka erat till mig!

_________
____________


Nu ska jag få i mig nånting och om ca en timme ska jag åka och hämta upp Emelie!
:) jobb 14-24 ]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0