ONSDAG

Mötet med chef Mattias idag gick bra! :)
Fick bra feed-back men nu går alla ner till 20 timmars arbetsgaranti/vecka istället för 40 timmar.
Det betyder inte att jag kommer få jobba mindre än vad jag gör nu men just för tillfället,
med tanke på antalet turister som besöker oss, har vi varit överbemannade.
Det är även för att vi inte ska reagera om vi inte riktigt får ihop våra 40 timmar..
Jag förstår anledningarna, och jag trivs så bra så för mig är det helt okej!

Här hemma har jag & ludde roat oss med hänga gubben medans johanna stod för matlagningen!
Har även hunnit med lite tvmys samt hårfärgning på Maja!

MEN jag har jobbat 10 - 20 idag så nu är jag väldig trött tjej!
Imorgon blir det sovmorgon för jag börjar klockan 14 - känns behövligt (:
Hörs imorgon! Godnatt *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0