NYÅRSAFTON 2010

- Gott nytt år!
Jag hoppas att ni hade en mysig nyårsafton!

Själv jobbade jag från 12 - 03. Mina ben och fötter var måttligt glada då!

Först var det lunch - som vanligt.
Därefter after ski med Pumpbolaget - som vanligt (denna vecka).
Efter A-S plockade vi undan, städade och förberedde för nyårsmiddagen.
När middagen var klar och de flesta av våra 300 gäster gått förvandlades food court till nattklubb
- med Pumpbolaget på scen samt en DJ!

Förutom att servera och plocka undan fick jag även göra ett inhopp
i garderoben och det var nog det värsta jag gjort i hela mitt liv - ungefär!
Fyfan vilken stress, vilken folkmassa och vilka otåligt otrevliga gäster som skulle in :P
Jag fick tack och lov bara hämta ut jackor.

Det var i det stora hela en trevlig kväll :) Även om det inte riktigt kändes som nyår!
Jag somnade vid 4 och dagen efter skulle jag börja jobba kl 15.
Trodde nästan att jag aldrig skulle vakna till liv igen men det gick förvånadsvärt bra att komma upp.
___________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0