MARMELADORKESTERN

OBS - Kristoffer har läsförbud på detta inlägg!!
[ skrivet för att locka upp mina tjejer, helst tills imorgon ]




M.O - Ett av Sveriges bästa after-ski band spelar på mitt jobb denna vecka.
[ lägg märke till killen som sitter i mitten på nedre raden..!! ]

För att komma till saken; dom är mina favoriter hitills.
Och det bästa var i måndags då dom spelade HIGHWAY MAN med HOFFMAESTRO!!!
Då gick dom VERKLIGEN hem hos mig ;) Dom får gärna stanna resten av säsongen!
För återigen, kolla killen i mitten..



Älskling, jag tror nog att du läst trots ditt förbud.
Men du vet att du aldrig behöver vara orolig.
Det ska vara vi, och han har faktiskt en ring på fingret ;P
_______________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0