LEDIG DAG

Godkväll!
Ursäkta för en dålig uppdatering. Skärpning ska det bli!

Idag har jag & tjejerna försökt fått lite städ-ordning här hemma.
Nedervåningen är fin nu iallafall :)
Fick även hit vaktmästaren (efter mååånga ring-försök till växeln osv.) så nu ska
stoppet i diskhon på övervåningen samt diskmaskinen funka som den ska.

Senare under dagen har jag, jessica, johanna, maja & victor
haft taco-mys och film-maraton! Hur underbart och välbehövligt som helst :)
- Flickvänner från förr, The note book och Remember me -
Undra vad victor egentligen tyckte om våra filmval ;) hehe

Jag hoppade av sista filmen och in i duschen istället.
Tänkte sova snart, börjar 12 imorgon och måste packa innan.
Jag är ledig fredag & lördag så jag åker hem :D
Min älskling fyller år på fredag och det vill jag hem till!
Nu är jag frisk också, så nu kan jag umgås med mina tjejer!

________________
_____________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0