VECKAN SOM GÅTT

[ har aningen dåligt minne men jag ska göra mitt bästa ]

SÖNDAG 30/1
;
Kristoffer åkte hem :/ och jag jobbade hela dagen.
Kanske var skönt för honom med tanke på hans kryckor - men det var det inte för mig!

MÅNDAG;
Jobb, jobb, jobb!

TISDAG;
När jag hade min XL-dag (jobbat in så man är ledig med betalning) hade vi självklart personalmöte kl 08.00!!
Bra timing! Efteråt var jag & diane på gymmet och sen på spa't. Då var jag minsann duktig tjej!

ONSDAG;
Jobbade till 16. Sen var det personalfest på schemat!
Vi möttes upp i spa't och drack champagne.
Där efter bar det av till Värdshuset för uppträdande och tre-rätters.
Var verkligen en toppenkväll! :)

TORSDAG;
Jag började halv 10 och var sååå tacksam att jag faktiskt tagit det lugnt på PF.
När jag kom hem hade Johannas pojkar från Trollhättan anlänt :)
Vi hade tacosmys och Björn Rosenström skulle till Harrys - och då skulle vi det också!
Bra idé, för det var sjukt kul! Jag fick dock funäs-flashbacks.. ;)
Men det bästa var när Philip & Victor sjöng karaoke! (kolla själva, har det på film)

FREDAG;
Skulle egentligen varit ledig men Alex hade sina kompisar på besök så då tog jag hans pass.
Tiderna var bara 14-20 men jag blev kvar ända till 00.15!

LÖRDAG;
Jag & Abbe var på badet och spa't hela dagen.
Det behövdes verkligen! Fy fan vad underbart.
På kvällen hade jag, josefin, emelie & abbe tjejmys här hemma med matlagning & film :)

SÖNDAG;
Samma tjejgäng + Marie hade bestämt att vi skulle åka i backen :)
Det var strålande sol och -6, toppen ju!
Emelie hade aldrig åkt skidor och det skulle vi promt lära henne.
Vi började i en barnbacke och det gick ju jättebra - hon var duktig för att vara första gången!
Så vi beslöt oss att ta sittliften upp och ta hela backen ner, för det är så man lär sig.
På vägen upp började vi ångra oss för det var fan blåststorm!
När vi kommit av liften märker vi att all snö blåsit bort och kvar är bara blankis. TOPPEN!
För att göra en lång historia kort - Behöver jag säga att emelie gled på rumpan ner?
Iallafall halva backen. Trodde hon skulle ha ihjäl oss men hon var glad ändå.
Sen drog hon på sig skidorna igen och det gick galant. Jag tror vi kommer göra henne kanonbra ;)
Det blev sen lunch med Johanna :) och efteråt Afterski.

Sen bar det av till badet och spa't för att sitta i värmekällarn. DET VAR VÄLBEHÖVLIGT EFTER EN SÅN DAG!
Och innan vi åkte hem så hann vi med att spela lite bowling också :)
När jag & jossan kom hem la vi oss på soffan (och kollade på Wallander).
SÅHÄR BORDE ALLA DAGAR VARA!

MÅNDAG;
Jobbdag! Lugn kväll med jossan och sveriges värsta bilförare :)

__________________
________________________

Nu så, tror jag att jag fått med det mesta - kortfattat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0