HEJDÅ SÄLEN

Insåg att jag inte uppdaterat här på ett tag.
Jag är urkass på detta, men jag försöker.. :)

Har en ganska stor grej att berätta för er om.
Jag kom hem från Valbo igår - en timme innan jobbet.
Var ledig tre dagar i streck så jag for hem och umgicks med familj, kristoffer & vännerna.
Träffade även nya chefen på mitt extra jobb - och jag har tagit beslutet att åka hem.
Hon vill få in mig och jag vill ta chansen. Hade ju bestämt sen innan jag åkte upp
att jag kommer hem så fort det finns nåt där hemma. Och nu gör det de.

Ska bli jätteroligt att få komma hem och allt därtill.
Men samtidigt känns det jättekasst att åka härifrån.
Från mina älskade sambos som jag tycker om SÅ JÄKLA MYCKET!! <3

Igår var en känslig dag. Jag pratade med chef Mattias och alla andra fick reda på att
jag flyttar hem nån gång efter sportloven. Jag ska ringa chefen på måndag och höra med henne.
Men jag vet redan nu att jag kommer flänga upp hit x antal ggr under säsongen!
Jag längtar hem, såklart. Men jag längtar INTE till att jag ska lämna detta :'(

Vad känsligt detta blev för mig nu. Jag måste sluta..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0