EN DAG PÅ BRÄDA

Jag måste börja med att säga; fy fan vad roligt det var!!!
och jag måste även tillägga; fy fan vad trött jag är!!!!


Jag, Josefine, Maja, Victor, Kalle & Philip har varit i lindvallen I stålande fint väder!
I stålande fint väder!

Och det gick bra :) Jag är nöjd!
Men efter mitt första jätte-lilla åk i barnbacken så kändes det inte helt hundra att
åka med höger fot fram så vi fick gå till uthyrningen och ändra bindningarna.
Därefter var det bara att köra!






Nu är jag helt död
.
Efter alla fall, alla gånger jag spänt fast brädan och efter liften.
MEN nu ska jag bli jätteduktig! Det är mitt nya mål.


Kristoffer ska bli så stolt över mig att det kanske blir.... thailand!? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0