ÄNNU EN FRÅGESTÄLLARE

Godkväll :)
Slutade kl 18 och nu har jag intagit sängen. Det var mycket på jobbet idag!
Är ensam hemma men hoppas för guds skull att någon kommer hem snart.
( som maja & victor så vi kan glo på film eller nåt annat mys )
Jag föredrar att INTE vara ensam i detta hus, som ni vet.

För någon dag sen hände nåt konstigt - igen.
Jag ställde ett läppsyl på fönsterbrädan och det ramlade ner.
Jag hade bråttom att göra mig klar för vi skulle ut i backen så det fick ligga kvar.
När jag kommer tillbaka in på rummet så lägger jag märke till..
Tänk efter själva; hur stor är chansen att ett läppsyl som man tappat från en höjd står upp??

Det kan säkert hända. Jag kollade ju inte ens. Men.. Chansen är inte särskilt stor va?
Jessica låg död i sängen så jag drog slutsatsen att det inte var hon som klivit upp och ställt upp det.


____________
______________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0