Tillbaka till verkligheten

Åre var SUVERÄNT!
Men att kliva på tåget mitt i natten, in i en hytt med okända människor,
i mörkret, och försöka klättra till och bädda min sängplats (!!?)

Jag tog inte bäddningen på allvar för jag såg som sagt ingenting.
La örngottet på en filt och lindade in mig i ett lakan.
På morgonen vaknade jag åt helt motsatt håll än vad dom andra låg åt.
Självklart ;)

De två dagarna var toppen!
Har inte varit i Åre på ett par år så det var mysigt att komma tillbaka.
Men det var som ett helt annat ställe utan snö!
Förutom alla aktiviteter var nästan saunaworld på Holiday Club det bästa!
Gratis dessutom ;)



Mitt sovrum -med toppenutsikt!

Jag kom hem vid 02 lördag morgon, Kristoffer hämtade upp mig,
vi sov till 06 för att sedan åka till Örebro.
Konstigt nog var jag pigg! Trots knappt 4 timmars sömn.
Men K körde fel på vägen hem så vi kom hem ännu senare än vad jag planerat!
Jag som inte var ett dugg stressad redan som det var.. ;P

Hoffmaestro & Chraa och 24-års firande av Kim stod på schemat!
H & C var som väntat hur bra som helst!
Och jag hade väldigt kul efteråt också.
Men söndagen.. Alkohol och sömnbrist.. Yeey, bra kombination!

Nu återgår allt till vardag, och jag har varit på introduktion idag :)
Imorgon ska jag iallafall försöka att sova ut.
Jag har mycket att ta igen!



____________
___________________



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0