Träning

Godkväll!
Gör ett tappert försök till en uppdatering.

Idag har jag, josefine & linn planerat dop-presenter till Felix.
Vi har en toppenidé på gång! :)

Om en stund bär det av till stan för träning med mamma & lillasyster :)
Det är det absolut bästa passet på HELA veckan.
Jag föredrar jympa framför styrketräning - för det är det tråkigaste jag kan utsätta mig själv för.
Det kanske beror på att jag inte har någon självdisciplin. Jag ger upp så fort det blir lite jobbigt ;)
På jympan blir man ju peppad av alla andra och da jäklar är jag duktig minsann!
Under dagens pass är det mycket inslag av dans också, vilket är ännu roligare än vanlig jympa ;)

Efteråt ska jag åka hem till Kristoffer.
Han åker till Stockholm imorgon. På dagen jag blir ännu äldre..
Det är konstigt, men jag vänjer mig aldrig att han ska åka..
Det beror nog på att jag alltid vill ha honom nära.? <3

__________
________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0