Torsdag & fredag

Igår var en fullspäckad dag!
Jag, Nathalie & urgulliga Felix tog en shoppingtur på dagen och jag fick med mig för mycket hem.
Men det var trevligt ;) och jag blev glad!

På em åkte jag & familjen och tog den sista twinrix-sprutan, som skyddar mot hepatit A och B.
Tog två sprutor innan Thailandsresan (det var det värsta jag utsatt min arm för, nånsin!!)
och den tredje och sista (TACK OCH LOV!!) tar man när man varit hemma i ett halvår.
Nu blir det inga fler för nu ska jag vara vaccinerad för alltid :)

Efteråt blev det middag med mamma och sen gick vi på brynäsmatchen med moster & kusin Niclas.
Enligt honom var det de sämsta han sett - och det uttlåtandet sa han efter 13 minuter.
Det var verkligen dåligt spelat!
Tur att Kristoffer kom hem så han kunde muntra upp mig efteråt.. ;)


Fredag, och äntligen helg!
Och jag är ledig hela helgen :)

Jag har inga planer förutom att göra nåt mindre ansträngande ikväll ;)
Blev ingen sovmorgon imorse då jag skulle upp och jobba.
Men imorgon - då ska jag sova!

Ha en trevlig kväll!


____________
_______________
____________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0