ond cirkel?

Helgen har varit lugn :) med tanke på min förkylning.

Avskedsmiddag för lillasyster Jenny i fredags innan hon åkte till Paris.
Avundsjuk? JA!!
Dom verkar ha det hur bra som helst, förutom hotellet ;)
Undra om hon kommer vilja studera konst/ bli kläd-designer och enbart
äta sniglar & baugetter när hon kommer hem...

Kristoffer kom hem i fredagskväll, och vi hade soffmys bara!
Han sålde sin jetski (jag lider fortfarande) i slutet av sommaren och nu i fredags
köpte han en skoter - som han fifflat med i helgen! Karlar..
Men det blir roligt när vintern kommer med andra ord! :D
Fast jag ser inte fram emot invigningen.
Han har åkt sen MÅNGA år tillbaka och jag har inte riktigt lika lång skoter-erfarenhet.. ;P

I lördags var det tänkt att jag skulle fira min 21-års dag.
Men självklart gick inte min äckelförkylning över!!
Jag fick ta det lugnt med den istället.
Vi hälsade på Kristoffers mormor&morfar på dagen och på kvällen åt vi middag
hemma hos hans mamma & lillasyster Jennifer :)
Ännu senare var det tänkt att jag skulle dra hem några vänner på TP
men det blev lite för sent och soffan var mer lockande.
Gud, jag låter ju som en pensionär!! Men är man sjuk så är man..
Sen är det skärpning!

Söndagen blev också lugn.
Återigen ut till K's mormor & morfar där även K's morbröder med familj var :)
- så han fick hålla på ännu mer med sin nya favoritleksak.
På kvällen fick jag äntligen fiffla med mitt rum.
Blev film ännu senare! Väckning vid 4 måndag morgon för K.
Denna gång gick jag till och med upp! Det var längesen sist ;)

Både jag & Kristoffer har varit förkylda och hängiga hela helgen (mest jag!!)
Vi har nog smittat varandra om och om igen..
Den här veckan ska jag bli av med förkylningen helt och hållet.
Men jag är less på att vila. Men inget annat hjälper ju, tyvärr..

____________
_________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0