Godmorgon

Nu äntligen börjar det kännas bättre! (törs jag påstå det egentligen..!?)
Det trodde jag igår också men det fick jag ångra.

Usch, gårdagen var hemsk!
Tyckte att jag mådde hyfsat bra men efter kvällens jobb gick det i helt fel riktning.
Förkylningen blev värre, jag började hosta, huvudvärk på det och misstänkte även feber.
Men hade bara 36,1 grad i temperatur.
Det fick bli sängläge så fort jag kom hem!
Jag som skulle träffat Niklas.. JÄKLA FÖRKYLNING!!

Förhoppningsvis är jag på bättringsvägen nu iallafall.
Det hoppas jag, för imorgon kommer Kristoffer hem! <3
vägrar jag att vara dålig!

Det värsta med alltihopa är att jag inte bör göra nånting, för att bli bättre.
Och att inte göra nånting förutom att vila är INGET för mig - i längden :P
Förutom på söndagarna då..


_____________
________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0