biljetter gånger två

Jag måste ha världens bästa lillasyster!
(Nu vet jag att mina vänner kommer höja på ögonbrynet men hon är faktiskt det.
 Det är jag som överdriver, ibland..;)

Just nu är hon och hämtar ut biljetter till Småstadsliv och Get-Away-Rock-Festival åt mig :)
Fick mail av eventim igår att dom säljer dom 1000 första sålda g-a-r-f biljetter billigare.
Pratade med Josefine och hon bokade en åt mig också eftersom jag låg som för döden!
Tack bästis!! Vi har ingen aning om vilka band som kommer men det blir nog bra! :)
Som det var i somras. Vad fort tiden går!

Jenny köper med hostmedicin också! Vilken service.

  



_________________
_______________________
____________________________

Kommentarer
Postat av: Emelie

Stackars. Du blir ju jämt så sjuk varje gång du är sjuk. Sluta röka så ska du se att du mår bättre :) Krya på dig snuttan!!

2010-10-23 @ 11:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0