Seize the day

Godkväll!
Vad konstigt, jag var klarvaken vid 4 imorse när älskling åkte och trodde att det skulle hålla i sig.
Jag hoppades väl det. Men gud vad slö jag varit nu på eftermiddagen/kvällen!

Har jobbat idag (Tack söta Jennifer för att jag fick låna dina skor!),
efter hämtade jag upp Josefine för ett snabbt ärende innan hennes jobb.
När vi var klara åkte jag hem till Nathalie för att passa go-Felix medans hon var ute
med Bella. Han sov så lugnt när jag kom och vaknade inte förens mamma N var tillbaka :)

När jag sen kom hem blev det soffläge - på grund av snöregnväder!
Jag vaknade nu - INTE BRA! Jag som vill upp tidigt imorgon..
Vi får väl se hur det går med somnandet i tid - ikväll.

____________


Igår var det fars-dag.
Jag & Jenny firade det med honom i fredags på church-street.
Det var kanske mest uppskattas hos mig ;)

Jag följde med Kristoffer (och hans mamma, syster & lilla liam) till hans mormor & morfar istället :)
Det var jättetrevligt - och det bästa av allt - jag har haft skoter-premiär!!
Jag hade inte kört sen Funäs i mars så jag var aningen nervös.
Men den slags nervositeten försvann fort när jag satt bakom.
Då var jag inte orolig för min körning längre - jag tänkte mest på Kristoffers!
Jäklar var roligt det var! :)

När jag fått köra fick jag betyget; "Ja, jag kan absolut låna ut den till dig!"
Kunde det blivit bättre? Jag tror han blev lite imponerad ;)
Hoppas det blir massa snö så vi kan åka så fort han kommer hem!

Nu kollar jag & jenny på fotbollsgalan - i väntan på Hoffmaestro!
Det är bara därför, annars är vi inte ett dugg intresserade av fotboll ;)

Vi ska förresten se dom den 25;e! 
Det blir tre gånger på fyra månader.
Ska bli toppen!! :)




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0