Tisdag

Igår var jag trött tjej.
Vaknade 03.40 och var klarvaken tills 05.32 (sista gången jag kollade på klockan..)
Kristoffers alarm ringde som vanligt vid 04 och då fick jag lite sällskap iallafall.
När jag väl somnat om sov jag självklart länge - och var jättetrött!

Min bilkille kunde ringa när som helst och säga att min bil var klar så det var lika bra att gå upp
och fixa sig i ordning (det slutade med våra bästa år på soffan...)
Tills samtalet kom hade Malin & lilla, urgulliga Liam kommit så alla var nästan samlade
- vad jag tycker om K's familj! :)

När min bil var klar hämtade jag upp Sofie för några timmars trevligt umgänge,
tills det var dags för ett jympa-pass!
Ännu senare trotsade jag snöstormen för att åka till Karin!
:) Det var min tisdag, det.
____________
_________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0